Kelly

首页 私信 归档

All That Matters & I'll Show You
Uh-oh, just as sure as the stars in the sky
就像是天际亘古的群星
I need you to shine in the light
我需要你光芒的照耀Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it
不是须臾,而是恒久,请你相信
Uh-oh, whenever you’re not in my presence
每次你不在我身旁
It feels like I’m missing my blessings, yeah
我就像失去了庇佑
So I sleep through the daylight, stay awake all night
因而我便虚度白日,彻夜不眠
Till you back again, yeah, yeah
只为等待你的归来
You think I’m biased
你说我对人有偏见
Too much I never get other
从来不关心他人
You hit it right on the head
你的话一针见血
Only been missing my lover
(没错,)我只是想念我的爱人
Got a whole lot of texts in my phone and I don’t reply
我未曾回复电话里上千条留言
But the next day bothers you, I
隔天我却主动打电话给你
You’re all that matters to me
因为你是我在乎的一切
----------
My life is a movie and past all the nonsense
我的生活是场电影 跳过了所有乏味之处
Sometimes it's hard to do the right thing
有时候好人难做
When the pressure's coming down like lightning
当压力像闪电一样让人措手不及
It's like they want me to be perfect
人们要我完美
When they don't even know that I'm hurting
当他们甚至不知道我在舔舐伤口
I'll show you × 7
我会让你看到 × 7
==========
《余年》
时光在岁月长河里 不停地轮回
记忆在前世今生里 不停地交汇
漫漫星河醉
转眼间春去秋来 雁儿已南飞
谁又能舍下 和你这一生相随 在梦里转了千百回
看落花无言 流离中年复一年 细数着余年
纵然是再不相见 断了前缘 无悔无怨
潇潇红尘 思念如从前
听晓月亦无眠 留一瓣温柔的心 看顾着余年
纵然是跨过千山一路烽烟 你始终与我并肩
等一场潮落又潮起 湮灭了余晖
是不是思念在堆积 溢满了酒杯
漫漫星河醉 转眼间春去秋来 雁儿已南飞
谁又能舍下 和你这一生相随 在梦里转了千百回
看落花无言 流离中年复一年 细数着余年
纵然是再不相见 断了前缘 无悔无怨
潇潇红尘 思念如从前
听晓月亦无眠 留一瓣温柔的心 看顾着余年
纵然是跨过千山一路烽烟 你始终与我并肩
看落花无言 流离中年复一年 细数着余年
纵然是再不相见 断了前缘 无悔无怨
潇潇红尘 思念如从前
听晓月亦无眠 留一瓣温柔的心 看顾着余年
纵然是跨过千山一路烽烟 你始终与我并肩
==========附语:
这歌词,就已经是一个完整而美好的故事。彼此保护,来日方长。

评论

热度(12)